Dzisiaj przychodzę z postem o feriach... Czy u was też tak mrozi? Okej.. chciałam zimę, ale śnieg,a nie mróz i słońce ! Nienawidzę tego typu połączeń, a tym bardziej, że przecież są ferie! A śnieg topnieje..jest mróz... świeci słońce... A 1 dzień następny tydzień ferii ... Tak szybko zleci, że masakra.. ! :( Dlatego jak wychodzimy na dwór to czapka, rękawiczki i ciepły szal! Chyba, że chcemy się zamrozić,a w domu nie powinno zabraknąć ciepłego kocyka i ciepłej herbatki :).
Mi pierwszy tydzień minął bardzo szybko. Byłam w domu. Wczoraj był jakby taki dzień zdjęć i filmów.Razem z siostrą zrobiliśmy dużo całkiem fajnych zdjęć i filmów, które już wkrótce pojawią się na blogu,a może i na youtube. Teraz się przekonałam jak ciężko jest mówić do kamerki :).
A wy gdzie byliście i jak wam mijają ferie?
Napiszcie w komentarzach! :)
Załączę kilka zdjęć z takiej jakby mini sesji :).
Miłego oglądania!
R
Ja ferie mam dopiero 17 lutego, więc mam nadzieję, że ta szkoła szybko mi minie ;D
OdpowiedzUsuńlusiaa-lusiaa.blogspot.com
Minie szybko :). Udanych ferii na przyszłość:)
Usuń